  • Data: 2010-11-06 16:31:14
    Temat: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 17:02:10 +0100, Plumpi napisał(a):

    > W jakim celu chcesz przewymiarowywać ?

    W zasadzie po chwili zastanowienia - nie wiem :-)

    > Przeciez drabinka nie ma grzać pomieszczenia, lecz ma dawać ciepło, żeby
    > suszyć ręczniki.

    Ano. Choć u znajomych kojarzę rozwiązanie w postaci grzałki elektrycznej
    w łazienkowej drabince - wykorzystują to w okresie, kiedy w domu jeszcze
    nie włączają ogrzewania, a w łazienkach przydałoby się ciepełko.

    > Montujesz drabinkę taką, jaką chcesz i zasilasz wodą z podłogówki lub dajesz
    > trzecią pompę i zasilasz gorącą wodą z kotła.

    W założeniu jest kocioł gazowy (być może kondensacyjny), więc raczej
    opcja "woda z podłogówki".

    --
    ŁC
    Niepewność - dwóch facetów wchodzi do ubikacji, jeden rozpina rozporek,