    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 09:20:13 +0100

    news:op.vl0oko0t1cvm6g@linux-rj.dom...

    > A co sie tam ma sp.. lić? firma sprzedaje je parę lat i jakoś sie nie
    > rozlatują jakbyś chciał.

    Ty je sprzedajesz, że masz tak dobre informacje, czy tylko bazujesz na tym
    jedynym egzemplarzu, który masz zamontowany ?
    Jak długo ten zawór pracuje w Twojej instalacji ?

    > Każdy sie może spalić nawet przez ciebie zachwalany

    Tylko prawdopodobieństwo jest różne.
    Widzisz, automatyka to taka dziedzina produkcji, która wymaga wielu lat
    doświadczeń, odpowiedniej jakości materiałów oraz jakości wykonia.
    To nie jest tak, że wsadzisz cokolwiek i będzie tak samo dobre. Zawory
    potrafią mieć szereg wad, które będa powodowały, ze zawór będzie się
    zacierał i co jakiś czas trzeba go będzie rozbierać, wymieniać oringi, a
    nierzadko zały zawór. W przypadku siłowników, każdy z nich przewidziany jest
    do określonych temperatur pracy.

    > Coś takiego, a ja tam widze nazwę INSBUD ...

    "Na płocie był napis "du...a". Chciałem sobie pogłaskać i wbiła mi się
    drzazga" :)

    To jeszcze napisz, że oni to produkują i nie jest to tylko i wyłącznie towar
    sprowadzony z Chin od pierwszego z brzegu producenta chińskiego :)
    Bo ja tam widzę inny napis.

    Kolego, żebyś nie miał wątpliwości co do producenta tego zaworu to zobacz
    sobie to:
    http://www.sklep-ogrzewanie.eu/pdf_datasheet.php?pro
    ducts_id=24480
    Po co kolega Kaszpir ma przepłacać 100zł i kupować za 329zł jak może kupić
    za 235,20zł ? :)
    http://www.acmelec.com/UploadFolder/AE-Q%20series%20
    instruction.pdf
    W przypadku Honeywell-a jest to napewno towar wyprodukowny przez tę firmę i
    napewno nie znajdziesz ich produktów pod inną nazwą.

    > ... i pod tą nazwą juz są sprzedawane X lat.

    Amerykański koncern Honeywell istnieje od 1906r., a nie od 1987r.,
    Ja natomiast mam do czynienia z tą firmą od przeszło 20 lat i uważam, że
    produkują sprzęt naprawdę wysokiej jakości.
    Oczywiście każdy decyduje co chce kupić, a ja tylko doradzam.