  • Data: 2014-01-08 13:02:27
    Temat: Re: Podłogówka w praktyce
    Od: tataglia <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-08 12:43, Maniek4 wrote:

    > Trudno zdefiniowac pojecie "duzy", ale napewno wiekszy niz gdyby ich nie
    > bylo. Wywalenie pomp wydaje sie byc dosc prostym zabiegiem i ja bym sie
    > nie zastanawial. Mysle, ze to co chciales osiagnac tzn. rozne temp. na
    > gorze i na dole, lub tez calkowite wylaczenie ogrzewania jednej
    > kondygnacji mozna bylo rozwiazac za pomoca zaworu trojdrogowego ze
    > sterowanym silnikiem przez termostat na poddaszu, o ile takie cos wogole
    > chodzilo Ci po glowie.

    A wiesz może jak się liczy lub przyjmuje z grubsza wydajność pompy dla
    określonej długości i ilości obwodów w podłogówce ?
    Prawdopodobnie nigdy nie zadałbym pytania o podłogówce i przyjął za coś
    niepodważalnego co mówią firmy instalatorskie, gdyby nie fakt, że gdy
    rozebrałem piec w celu zrobienia podłączeń elektrycznych zauważyłem, że
    pompa wewnętrzna ma moc dwa razy większą niż te dwie zamontowane dodatkowo.

    t.