    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podokienniki - montaż
    Date: Fri, 27 Mar 2009 02:43:28 -0700 (PDT)

    Czyli albo montuję wsporniki (pod każdą kształtką jeden czy jak? - nie
    wiem jaką mają szerokość) - tylko co z ociepleniem. czy one nie
    wchodzą w konflikt z zenętrznym ociepleniem, czy da się je jakoś
    doprowadzić aż pod kształtkę (wspornik)?

    Przy drugim rozwiżaniu mam wymurować po prostu podstawę do kształtek?
    A na niej wymurować kształtki? Tylko zastanawiam się co z mostkami
    termicznymi, a po drugie, w takim razie ibiorąc pod uwagę, że
    kształtka wchodzi pod okno to najpierw trzeba byłoby zrobić parapet a
    potem wstawić na niego okno żeby idealnie to spasować. lub
    przynajmniej zamontować z 3 kształtki żeby ustalić wysokość montażu
    okna. Nie chciałmy mieć potem szpary 0,5 cm.

    Tylko ciągle zastanawia mnie kwestia izolacji. tego elementu, czy to
    nie będzie zbyt duży "wyłom"...