  • Data: 2009-03-27 12:16:59
    Temat: Re: Podokienniki - montaż
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam to zrobione tak - do ściany przymocowany jest stalowy wspornik
    spawany z kątowników hutniczych zabezpieczonych antykorozyjnie. Osobno
    przygotowana była rolka z podokienników, przymocowana do wspornika jako
    całość. Wspornik ukryty jest w ociepleniu.
    Dokładnie jak to jest zrobione, nie pamiętam, ale zapytam mojego wykonawcy,
    to mi opisze. Wszystko to działa bezbłędnie już kilka lat - po parapecie
    można łazić bez obaw. Wygląda estetycznie.

    T.