  • Data: 2014-07-15 13:28:08
    Temat: Re: Podpięcie rur do basenu rozporowego.
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Póki mam wode po ok 1.5zł/m3 to żadnych pomp filtrów i chlorów nie zamierzam
    stosowa. Wolę co tydzień czy dwa wode wymienić;)

    Pozazdrościć...
    u mnie woda po 5,45
    a ścieki po 8.59,
    http://www.pwik-rybnik.pl/cennik-uslug.html
    w przypadku basenu za ścieki nie płacę, ale musiałem zapłacić za drugi
    licznik.
    Buduję domek teraz kawałek dalej, tam na działce mam studnie, ino
    strasznie zamulona, woda będzie gratis, jak się studnie do porządku
    doprowadzi.