    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Podstawowka kl2
    Date: Mon, 20 Jan 2020 11:00:19 +0100

    Pan Marek napisał:

    > A koszty naprawy, wymiany aku?
    > Prąd ze słupa jednak najtaniej.

    Ile można w kółko to samo. To jasne, że z dostępem do słupa
    zawsze jest najtaniej. Nawet jak ktoś sobie ten prąd zrobi
    tanio, to koszty przechowania go choćby do nocy, inne niż
    powieszenie na słupie, są wysokie. Dopiero gdy brak słupa
    jest *bezwzględny* i nie do pokonania, widać realne korzyści.
    Wtedy jest woda w kranie versus woda we wiadrze przy studni
    na korbę.

    --
    Jarek