  • Data: 2020-01-20 19:21:07
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-20, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Muszę się temu przyjrzeć, bo grzejnik naprawdę rzadko chodzi. Jak na
    > razie dla przyjemności grzeję kominkiem i dla wygody piecykiem na gaz.
    > Urządzeń elektrycznych mam bardzo mało. To co ty podałeś to jest
    > nieproporcjonalnie więcej niż u mnie. Gdzieś ten prąd mi ucieka. Nie
    > wiem tylko jak mogę zmierzyć zużycie poszczególnych urządzeń.

    A te 400kWh/miesiąc to średnio-rocznie czy w tej chwili? Bo to, że
    mieszkasz w ciepłym klimacie niekoniecznie od razu musi przekładac się
    nad jakieś mega oszczędności. Mieszkam pod równikiem i na same
    wentylatory schodzi kilkadziesiąt kWh. Lodówki też żrą siłą rzeczy w
    takim klimacie więcej.

    --
    Marcin