  • Data: 2009-04-02 12:00:24
    Temat: Re: Podział działki wspólnej
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:gr27tm$b4$1@news.onet.pl...

    > W podobnych sprawach nie unikniesz notariusza. :(

    Dlaczego? Przecież notariusz tutaj zrobi dokładnie to, co możesz zrobić sam,
    razem z pozostałymi zainteresowanymi: spisze umowę podziałową i wypełni
    wnioski o urządzenie księgi wieczystej dla nowopowstałych działek i o
    zamknięcie KW dla tej sprzed podziału. I weźmie za to kupę kasy.
    Jak pisałem, ta częśc procedury jeszcze przede mną (pomagam w załatwieniu
    zbliżonego problemu rodzinie), ale prędzej mi kaktus na ręku wyrośnie, niż
    pójdę z tym do notariusza :-)

    J.