  • Data: 2009-04-03 07:15:26
    Temat: Re: Podział działki wspólnej
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na podział nie będzie miał żadnego. Na możliwość budowania - taki sam jak
    > w przypadku każdej innej nowo wydzielonej działki.

    Bzdura, kolego. Przeczytaj dowolny plan i potem dyskutuj o jego
    ograniczeniach.

    > Czy próbujesz nas przekonać, że gdy _podział_ jest zrobiony z pominięciem
    > planu to dla powstałych działek _pozwolenie na budowę_ też zostanie wydane
    > z pominięciem planu? Jesteś to w stanie jakoś uzasadnić?

    Najpierw musisz mi wskazać który to punkt planu zabrania budowania na
    działkach mniejszych od limitu dla podziału nowych.
    W moim przykładzie pokazałem, że różnica jest znaczna, bo dla nowych działek
    wynosi to 1200 m2, a dla już istniejących 800 m2, a wiele planów nie ma
    takich zapisów w ogóle. Tak ciężko to pojąć że dla istniejących działek nie
    ma limitów?