  • Data: 2010-11-02 12:02:31
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To może zapytam tak:

    Powiedzmy że mamy pomieszczenia

    A) 32m2
    B) 10,5
    C) 12,5
    D) 11,5

    Wykonawca w tych pomieszczeniach daje grzejniki. Jakie wymiary i
    jakiej firmy nie mam pojęcia , ale zapewne tanie ;)

    W łazience będzie grzejnik wiszący + ogrzewanie podłogowe , w kuchni -
    podłogowe , w przedpokoju - ogrzewanie podłogowe.

    Gdybym w tych samych pomieszczeniach (A,B,C,D) dał ogrzewanie
    podłogowe (wodne) to jakie elementy musiałby kupić wykonawca
    (hydraulik) i co było by "innego" jak w przypadku ogrzewania
    tradycyjnego ...
    Choć u mnie będzie ogrzewanie mieszane ...

    Pytam bo wykonawca rzucił z kapelusza 4000zł , co nawet po "odjęciu"
    kosztu grzejników zdaje mi sie kwota bardzo kosmiczną.

    Na Allegro przewód 100m znalazłem za 250-300zł , więc jakby nawet dali
    500m (a wątpie że na 66m2 dadzą tyle metrów) to wyjdzie ponad tysiąc
    złotych , a reszta ?
    Zakładamy że firma robi instalację "budżetową" więc będą używane tanie
    elemementy ...

    Rozmawiałem z wykonawcą i powiedziałem mu że cena lekko wysoka , że
    przewód 100m kosztuje 250-300zł a przecież biorą z hurtowni wiec cena
    napewno niższa i itd i ma jeszcze dokłądnie sprawdzić faktury ...

    Chciałbym podłogówkę , ale nie za taką kasę ...
    Dlatego potrzebuję "argumentów" ;)

    Jakby ktoś kto zajmuje się podłogówkami mógł mi "wyliczyć" koszty
    użytych materiałów w przypadku ogrzewania grzejnikami a podłogówka
    wodną , aby miał jakiegoś asa w rozmowie :)

    Dzieki !!!