  • Data: 2010-11-02 14:29:22
    Temat: Re: Polaczenie podlogówki z grzejnikami ?
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > Nie ma co dyskutowac na ten temat ale 19 to dla mnie odpowiednik 21-22
    > kalafiorowego. Ale zostawmy ten temat:-) Niech sobie ktos grzeje i do
    > 21 jak mu pasuje:)

    Opowiadasz jakbyś miał pompę ciepła :) a drewno już polubiłeś rąbać ?
    (żart).

    > Od 4 dni mam znowu wylaczone ogrzewanie i temperatura nie spada
    > ponizej 18,5stC w srodku. Wczesniej nagrzalem do 21stC i wylaczylem
    > piecyk (pompa z podlogowki ciagle mieli). Takze przez te 3-4 dni to w
    > takich warunkach (jak na zewnatrz temp. dochodzi do 19stC) przy
    > podlogowce temperatura i tak nie spadnie :-)
    Jasne jak w domu masz mniej niż na dworze.

    Porąbało cię (was), ja tam mam włączone ogrzewanie od początku września
    - podłogówka, kalafiory. Ale, był ostatnio piękny weekend,
    to miałem drzwi na taras cały dzień otwarte i wiało 15 stopni do domu.
    Nie rozumiem różnicy temeperatur dla podłogówki i kalafiorów. 20 stopni
    to 20 stopni i już, chyba, że rzeczywiście pomieszczenie ma 1,5x1,5m i
    jakbyś się nie obrócił to kaloryfer cię parzy. Ja tam mam 21 w
    mieszkalnych w dzień, 20,5 w nocy, w łazienkach 22 stopnie. A i w garażu
    15, bo tam też grzeję.

    pzdr.
    rafał