  • Data: 2010-11-02 14:50:13
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech Ci dadza kosztorys jakis. Mnie (ale robilem sam) podlogowka
    > wyszla taniej niz kaloryfery. Podlogowka ogrzewam lacznie blisko
    > 360m2. Zuzylem ok 1,5km rur pex-al-pex (3900 pln), do tego trzy
    > skrzynki (na kazda kondygnacje) z rozdzielaczami (lacznie 24 obwody) -> 1500 pln.
    Plus drobne "pierdoly" jak spinki do rur, folia alu

    Dziś wieczorkiem napiszę emaila do wykonawcy z prośbą o dokładny
    kosztorys , bo takie kwoty z "kapelusza" to sobie można włożyć ....
    Napomnę mu o tym że metr rury kosztuje 2zł , więc nawet gdyby dali
    0,5km rur to wyszło by to 1000zł , a sądzę że reszta "osprzętu"
    powinna zamknąć się w 1000zł.
    Nie mówię to o jakis zaawansowanych bajerach ale o standardzie
    minimum ...
    Sterowanie pogodowe to raczej wyższa półka cenowa i nie wiem czy jeden
    dałby sobie radę z kilkoma (kilkunastoma) pętlami ...

    No chyba że wykonawca bierze dodatkową kasę za "robociznę" , choć w
    przypadku ogrzewania tradycyjnego też trzeba się trochę narobić , a
    ułożenie podłogówki nie jest chyba aż tak ciężkie i trudne aby żądać
    za to jakąś super kasę w stosunku do ogrzewania tradycyjnego ?