  • Data: 2010-11-03 14:08:33
    Temat: Re: Polaczenie podlogówki z grzejnikami ?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:dfa4380a-9a9f-43ca-9e4d-ee96959e142c@y23g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >Boję się też że wykonawca kupi jakieś tanie rurki Aluplex i w czasie
    >osiadania domu lub z powodu słabej jakości pęknie gdzieś rurka ...
    >Wtedy masakra ...
    >W przypadku grzejników szansa dużo mniejsza ...

    Czy Ty dobrze przemyślałeś sprawę przed zakupem tego domu?
    Ciągle piszesz że na nic nie masz wpływu, nie wiesz co i jak zamontuja itp.
    Przecież to ostatecznie Ty płacisz i maja zrobic tak jak Ty chcesz i masz
    prawo wymagać.
    A jak czytam Twoje posty to mam wrażenie że władujesz kupe kasy w ten dom i
    że będzie to kasa po części zmarnowana. Jak juz teraz wiesz/zakładasz ze
    zamontuja Tobie najtańsze gówniane elementy, zrobią na odpipsz i dom będzie
    osiadał itp to dopiero poczatek kopotów dla Ciebie.
    Musisz zmienić swoje podejsćie do dewelopera i bardziej wymagac. Bo jak on
    wyczul ze ma jelenia to wali w poroże co oczywiste.

    Krzysiek