  • Data: 2010-11-01 17:41:46
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętaj, że podłogówka wymaga dobrego zaprojektowania i wykonania
    > obliczeń. Osoba, która ją wykonuje musi się na tym znać i wiedzieć jak się
    > ją projektuje. W przeciwnym razie podłogówka może być nieskuteczna lub też
    > przynieść problemy zdrowotne na skutek przegrzania.
    > Niestety to właśnie dzięki osobom, które budowały instalkacje podłogowe
    > nie mając o tym pojęcia podłogówka zyskała wiele negatywnych, aczkolwiek
    > niesłusznie opinii.

    Dzięki za odpowiedź (wszystkim) !

    Stwierdziliśmy jednak że mimo swoich zalet nie chcemy kafelek w salonie.
    Chyba jednak wolę w pomieszczeniach "mieszkalnych" mieć panele , które są
    bardziej przytulne i dają wrażenie ciepła ..

    Dodatkowo stwierdziliśmy że przecież nie cały rok się grzeje , a w tych
    miesiącach jednak kafle były by zimne ...

    Więc z podlogówki rezygnujemy ...

    Oczywiście można wiem stosować podlogówkę nie tylko z kaflami , ale z tego
    co czytałem trzeba liczyć się ze stratami ciepła. Panele/dywany to jedak
    "przeszkody" dla ogrzewania podłogowego i generują one straty ciepła.

    Więc dla mnie jak podłogówka to tylko tam gdzie kafle będą ( u mnie w
    łazience,przedpokoju,kuchni) a w reszcie pokojów klasyczne grzejniki ...