  • Data: 2010-11-01 17:47:25
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >nieporownywalny. Nie znam nikogo, kto zaluje podlogowki. Znam wielu,
    >ktorzy zaluja uzycia grzejnikow i ze nie dali 100% podlogowki. Kaszpir
    >- przemysl sprawe, podlogowka w calym domu to piekna sprawa :)

    Mi grzejniki nie przeszkadzają. Obecnie produkowane (stalowe lub aluminiowe)
    są naprawdę ładne.

    Grzejniki mają też swoje zalety (bardzo szybko reagują na zmiany temperatur
    , można szybko zmienic temperaturę w pomieszczeniu , można mieć w
    pomieszczeniu na podłodze drewno , panele , dywany , meble bez nózek) ...

    U mnie "przemówił" po prostu gust.
    Zdecydowliśmy że jednak w salonie nie chcemy kafelek , bo salon niczym by
    sie nie różnił od wiatrolapu , przedpokoju i kuchni (tam będą te same kafle)
    ..

    Zostanie tak jak miało być.
    W pomieszczeniach "mieszkalnych" będą panele a w
    łazience,przedpokoju,wiatrołapie i kuchni - kafle i tam będzie podlogówka