  • Data: 2010-11-01 19:37:46
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Anno Domini 2010-11-01 20:11, adam.wp w bólach był łaskaw wypocić takie oto coś:
    > ?U mnie salon jest otwartą przestrzenią, ciepło "ucieka" klatką schodową do góry i
    mimo czterech
    > grzejników na parterze jest chłodno. W salonie mam panele i stoję przed decyzją
    zerwania tego
    > wszystkiego i zainstalowania ogrzewania podłogowego, Jeżeli masz otwarte
    pomieszczenie tak jak ja,
    > to rozważ to o czym wspominam.
    Mam podobnie:-)
    Z tym,że już mam podłogówkę. W nogi już fajnie ciepło, a w połowie schodów kumuluje
    sie taki bąbel
    ciepłego powietrza, bo u góry mam nieco chłodniej.Przy klasycznym grzejniku było
    kompletnie bez
    sensu- zimno w nogi, ciepło pod oknem, gdzie nikt zwykle nie przebywał...