  • Data: 2010-11-01 20:33:33
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tracone ciepło kumuluje się w nitkach dywanów i ucieka w przestrzeń kosmiczną
    podczas ich trzepania ? Ludzie czy wy na pewno mieliście fizykę w VII klasie
    podstawówki ?

    A ty miałeś. Ciepło jest kumulowane w podłodze owiniętej dywanem. Kładąc
    dywan na podłogę z ogrzewaniem podłogowym zmniejszasz moc grzejnika. W
    zależności od zapotrzebowania na moc budynku to może być lub może nie
    być problem.

    M.