  • Data: 2010-11-02 09:13:28
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > imho cena powinna wyjść podobna...

    Dzwoniłem i pytałem i super tanio to nie jest ...

    Dla 66m2 powierzchni (4 pomieszczenia) (salon + 3 sypialnie)
    powiedział mi że musiałbym dopłacić około 3600zł + 100zł za każdy
    regulator z siłownikiem. Czyli 4000zł.

    Szczerze mówiąc trochę dużo , myślałem że będzie dużo taniej ...

    Wykonawca dzwoniłem do hydraulika i ten powiedział mu taką kwotę.
    Podobno cena wynika z olbrzymiej ilości rur i innych dodatkowych
    urządzeń.

    Szczerze mówiąc nie wiem czy warto dopłacać 4000zł do podłogówki ...