  • Data: 2010-11-03 13:20:17
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2010 23:51, Jackare pisze:
> [...]
    > kosztując 150-200 zł nie są potem absolutnie uzywane bo gdy jest ciepło
    > to ręczniki schną same, gdy zimno - grzeje ogrzewanie a do włączenia
    > grzałki trzeba jeszcze zakręcić zawór na grzejniku. Same komplikacje.
    > Osobiście znam kilka osób które mimo wszystko zdecydowały się na te
    > grzałki i żadna z nich (naprawdę ani jedna) nie korzysta z tego
    > rozwiązania w ogóle. Do tego dochodzi jeszce konieczność jakiegoś
    > sensownego i bezpiecznego podciągnięcia zasilania do takiej grzałki bo
    > jej przewód rzadko przekracza 1 m dlugości.

    Pzeczytalem to mojej kobiecie i mowi, ze nie masz racji ;) U nas w domu
    jest dosc cieplo, a reczniki schna tylko na cieplym grzejniku - suszone
    na poreczy (zeby nie bylo, ze scisniete na wieszaku) sa wiecznie
    wilgotne. Wiec moja pani absolutnie grzejnik drabinkowy z grzalka
    elektryczna chce miec.

    > Nie obraź się i wierz mi że dokuczanie nie jest moim celem. ale w
    > trakcie jednego wątku tej dyskusji diametralnie zmieniłeś
    > stanowisko.

    Musze tutaj obronic Kaszpira - kiedy laik buduje dom to naprawde nie
    jest latwo wybrac odpowiedni system. Ja im wiecej czytam, tym wiekszy
    mam metlik w glowie.

    > Jeżeli developer podaje Ci jakąś cenę niech ją poprze ofertą lub
    > kosztorysem. Jeżeli nakłania Cię lub odwodzi od jakiegoś rozwiązania -
    > niech to uargumenuje technicznie, poprze wiarygodnymi obliczeniami.

    To prawda - czlowiek, z ktorym planujesz swoje instalacje MUSI byc
    cierpliwy i z Toba wspolpracowac, tak zeby potem wykonawca mial wszystko
    czarno na bialym i juz nie dyskutowal zbednie. Niestety wiekszosc firm z
    jakimi mialem kontakt przez np. allegro dziala na zasadzie, ze "co ten
    glupi klient moze wiedziec o instalacjach". Ale od czego jest ta grupa :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com