  • Data: 2010-11-03 13:54:50
    Temat: Re: Polaczenie podlogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bedziesz zalowal jak zrobisz grzejniki :-)

    Szczerze mówiąc czytam , czytam i coraz mniej jestem pewny czy chce
    podłogówkę ...
    Chociaż może źle to ująłem , czy chce w całym domu podłogówkę , bo w
    przedpokoju , kuchni i łazience będzie podłogówka ...

    Mi nigdy nie przeszkadzały grzejniki. Jak dla mnie grzejnik w
    pomieszczeniu to "normalka" ...

    Najbardziej mi nie pasuje podłogówka w sypialni. Ja się przy
    zamkniętym grzejniku lub przy lekko otwartym. Szczerze mówiąc nie
    wyobrażam sobie aby ogrzewanie podłogowe grzało mi od dołu łóżko ... A
    od góry będzie zimno ...
    Chyba naturalna cyrkulacja grzejnika będzie dla mnie lepsza ...

    Dodatkowo nie mam wpływu jakie rurki i jakie elementy zamontowałby by
    instalator. Jeśli zaoszczędzi na ilości rurek to może okazać się że w
    zimę będę miał zimno i nic z tym nie zrobię. W przypadku grzejnika
    mogę grzejnik skręcić lub dać większy ...

    Chyba więc zostanę przy tym co miało być , czyli połączenie podłogówki
    z grzejnikami. Pomieszczenia nie są wysokie (2,6m).

    Niestety nie do końca jestem przekonany do słuszności montażu w całym
    domu podłogówki i chyba jednak instalacja mieszana taką jaką oferuje
    wykonawca to najlepsze dla mnie rozwiązanie ...

    Boję się też że wykonawca kupi jakieś tanie rurki Aluplex i w czasie
    osiadania domu lub z powodu słabej jakości pęknie gdzieś rurka ...
    Wtedy masakra ...
    W przypadku grzejników szansa dużo mniejsza ...