  • Data: 2010-11-03 14:28:20
    Temat: Re: Polaczenie podlogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ci gle piszesz e na nic nie masz wp ywu, nie wiesz co i jak zamontuja itp.
    > Przecie to ostatecznie Ty p acisz i maja zrobic tak jak Ty chcesz i masz
    > prawo wymaga .

    Może inaczej mam wpływ ale nie taki jakbym sam budował ten dom.

    Jak na razie nie miałem żadnych problemów i moje różne pomysły i
    "fanaberie" są wykonywane.
    Ostatnio w piątek byłem umówiony z elektrykiem i miałem długą listę
    pytań do niego (jakie kable , czy miedź i itd).
    Szczerze mówiąc jestem zadowolony ze współpracy. Dużo mi poradzili ,
    doradzili , pomogli ..
    Dodatkowo zrobi mi wyprowadzenia "ponad standard" (domofon, czujki i
    itd).

    Nie mam wpływu jakiej zaprawy użyją i itd , ale zbudowali już
    kilkanaście domów na tym małym osiedlu i po rozmowie z właścicielami
    domów nikt nie narzekał ...

    Pytam się bo czasami warto dołożyć kilka złotych i mieć coś
    lepszego ...
    jednak nie wszystko co nowsze jest lepsze ...

    Na budowie był mój inspektor i nic nadzwyczajnego nie stwierdził ...
    Na budowie jest czyściutko , śmieci są od razu palone (niezbyt
    ekologiczne ;) ...

    Naprawdę nie mam zastrzeżeń ...