  • Data: 2010-11-05 19:13:02
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ib0ggr$qr6$1@news.onet.pl...

    > Trzecia do CWU.
    > Po co sprzęgło ?
    > Zasilasz grzejniki wprost z pieca, a podłogówkę z mieszacza i to w
    > zupełności wystarczy.

    Pompa jedna, pompa druga.

    > Sprzęgła są potrzebne tylko tam, gdzie instalacje są mocno rozbudowane i
    > mają kilka źródeł ciepła dla CO.

    Ciekawe. Zwykle chetnie sie od Ciebie ucze, ale w tym przypadku co do
    calosci pozwole sie nie zgodzic.
    Dwie pompy podlaczone bezposrednio za kotlem moga powodowac pewne problemy.
    Sprzeglo oddziela oba uklady od zrodla ciepla, ktore np. nie beda sobie
    podbierac wody i calosc wydaje sie byc bardziej zrownowazona, a dodatkowa
    pompa kotlowa wydaje sie wprowadzac wiecej zamieszania niz pozytku w
    ukladzie bez sprzegla.

    Pozdro.. TK