  • Data: 2013-08-30 15:32:50
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kvq1iu$o18$...@u...news.interia.pl...

    > A co tam prawo?
    > Niech sie sadzi ze dwa lata, dla jaj mozna sie pobawic.
    > Mowi sie tez inaczej. Jak skonczy w pazdzierniku to doliczamy od dzis
    > powiedzmy czas do dnia podjecia pracy i po skonczeniu roboty mowimy, ze
    > wyjezdzamy do niemiec i wrocimy za jakis podobny okres.
    > Zaplacic owszem, ale dlaczego odrazu?

    Bo jest prawnikiem i nie może sobie pozwolić na najmniejsza wpadkę.

    > Dziwi tylko fakt, ze w tym Waszym Eldorado komus chce sie jezdzic do
    > Niemiec. Przeciez na tym slasku o wszystko tak latwo. Zawsze moglby w tym
    > Tesco pracowac, a po godzinach lepic instalacje, zamiast obstawiac jakiś
    > adolfhitler plac.

    Niezależnie od lokalnych zarobków wyższych niż średnia w Polsce ciągle w
    Niemczech można zarobić sporo więcej.

    Dla odmiany do nas ostatnio przyjeżdża sporo Mazurów - w te wakacje na kilku
    budowach spotkałem ludzi spod Olsztyna, ale za rok już ich nie będzie, bo
    jak usłyszeli od innych jak to wygląda u Helmuta to wszyscy postanowili
    spędzić zimę nad książkami do j. niemieckiego :-)

    Pozdrawiam
    Ergie