    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polecam ledy z lidla
    Date: Tue, 25 Jan 2011 19:13:33 +0100

    news:ihm3fm$ft$1@news.onet.pl...

    > Tu się z Toba w 100% zgodzę. Jednak Bartek wymienił żarówki na ledy z
    > powodu zbyt wysokich rachunków za prad.
    > Też kiedyś nad tym sie zastanawiałem ale tylko do czasu gdy sobie
    > policzyłem jaki jest udział oświetlenia w rachunkach za prad.
    > I jesli za samo światło płace 15-20zł miesięcznie to nie ma ekonomicznego
    > senu zamieniac aktualnie stosowanych u mnie żarówek na ledy.

    I slusznie. Mozna wymiany robic sukcesywnie zastepujac zuzyte zarowki
    nowszymi, ale wymieniac wszystko na nowe przy obecnych cenach uzasadnienia
    ekonomicznego nie ma. Jesli chodzi o mnie to wiekszosc rzeczy mialem
    przemyslanych na etapie instalacji elektrycznej. Drobne korekty wprowadzilem
    przed wykonczeniem scian majac projekty mebli w reku. Na etapie budowy
    wszystko jest latwiejsze i tansze. Nie kupowalem innych lamp, zarowek i
    takich tam rzeczy ktore szkoda wyrzucic bo sa jeszcze dobre i moga dzialac
    dobrych kilka lat.

    Pozdro.. TK