  • Data: 2014-12-04 16:22:45
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-04 16:11, masti pisze:

    > najpierw to Wipker wlazł między policjanta a legitymowanego. Trzeba się
    > było po pijaku nie pchać

    No gdzie wlazl. Policja podjezdza do stajacego na ulicy nawalonego
    prawdopodobnie goscia. Po czterech sekundach pryska mu gazem w twarz.
    Pozniej widac jak Wipler wstaje i do nich podchodzi.
    Poniewaz gazem dostal jego kumpel to nie dziwie sie, ze ten poszedl
    spytac o co chodzi. Byli przeciez razem.
    Prawde mowiac to jest w ogole dziwna interwencja, zeby zaczynac ja od
    uzycia gazu do nieszkodliwego przechodnia.

    > ale mogli

    Pewnie tak, choc to ustali sad. A, ze tak powiem patetycznie -
    spoleczenstwu sa potrzebni obroncy prawa, a nie kolesie co nie wiedza
    jak poradzic sobie z emocjami.

    Pozdro.. TK