  • Data: 2014-12-05 08:07:19
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-04 21:09, Maniek4 wrote:
    > W Polsce tez mieszkaja Rosjanie. Polacy mieszkaja w UK, a araby we
    > Francji. Co to zmienia?

    Krym miał autonomię i ruskich w większości i jakoś nikt nie dopuszcza
    możliwości, że ludzie Ci chcieli do Rosji. Na ich miejscu, będąc
    rosjaninem sam wolałbym Rosję niż jakąś Ukrainę, której.... prawie nie ma.

    W europie też jest kilka takim miejsc - katalonia, tyrol, sardynia.
    Ludzie mają swoją tożsamość i dosyć silne tendencje separacyjne. To
    akurat wiem z rozmów z rdzennymi mieszkańcami.

    > Krym nigdy nie byl rosyjski.

    Ponoć jednak był.

    > Daj spokoj. Mamy moze Slas oddac?

    Śląsk - nie wiem, nie mieszkam tam ale słychać tu i ówdzie, że jakąś
    autonomię ślązachy by chcieli.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info