    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Politycznie NTG
    Date: Thu, 4 Dec 2014 16:38:01 +0100
    <m5nj1u$j5$1@node1.news.atman.pl> <m5p2ae$4jp$1@dont-email.me>
    <m5pb0m$rmr$1@node1.news.atman.pl> <m5pfhv$ild$1@dont-email.me>
    <m5phho$38q$1@node1.news.atman.pl> <m5pi9k$tmu$1@dont-email.me>
    <m5pm0q$jh4$1@node2.news.atman.pl> <m5pmpj$fj4$1@dont-email.me>
    <m5pnqa$ab9$1@node1.news.atman.pl> <m5ppvl$rro$1@dont-email.me>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Ale tam większość mieszkańców to rosjanie, dowodem tego jest parlament
    > pochodzący z wyborów, które odbyły się *na długo przed* rzekomą agresją.
    > Amerykanie na spółkę z UE piorą ludziom głowy i takie potem rezultaty.

    ROTFL Czyli w "Jackowie" (dzielnica Chicago zamieszkała przez Polaków) mamy
    prawo wprowadzić nasze wojsko tak?

    Wybacz ale na takim poziomie to mi się nie chce argumentować. Krym był
    częścią niepodległej Ukrainy został zaanektowany przez obce państwo i
    kropka. Każdy kto to neguje lub usprawiedliwia jest człowiekiem bez honoru.

    > Nie było mnie tam i szczerze mówiąc cały ten event mnie słabo obchodzi.
    > Jak było wiem z relacji ludzi w kręgów KNP i nie mam powodów aby im nie
    > wierzyć... a raczej mam o niebo wieksze zaufanie do nich niż do
    > TVN-owskiej "całej orawdy, całą dobę".

    Nie oglądam TVN, co więcej nie mam telewizora. Więc argument kulą w płot.

    Pozdrawiam
    Ergie