  • Data: 2014-12-05 10:46:16
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-05 08:07, quent pisze:

    > Krym miał autonomię i ruskich w większości i jakoś nikt nie dopuszcza
    > możliwości, że ludzie Ci chcieli do Rosji. Na ich miejscu, będąc
    > rosjaninem sam wolałbym Rosję niż jakąś Ukrainę, której.... prawie nie ma.

    Wiesz co sie robi w takiej sytuacji? Pakuje walizki i jedzie do raju.
    Tam nie byli sami Rosjanie. Byli Ukraincy i Tatarzy. Nimi nikt sie nie
    przejmowal. Ale nawet gdyby chciec tlumaczyc Twoja pokretna logike to
    nic nie zmienia faktu, ze to nie byl ruch od wewnatrz, tylko zwykly
    najazd obcego panstwa. A ironia Putina jest to, ze Czeczenia dla niego
    to wewnetrzna sprawa Rosji. Ciekawe co powiesz o Donbasie i terenach
    wschodnich Ukrainy? Tez tam sa Rosjanie? Jak tak dalej pojdzie to
    Rosjanie beda do Polskiej granicy. Kto wie czy nie dalej.

    > W europie też jest kilka takim miejsc - katalonia, tyrol, sardynia.
    > Ludzie mają swoją tożsamość i dosyć silne tendencje separacyjne. To
    > akurat wiem z rozmów z rdzennymi mieszkańcami.

    Jest tez Szkocja.

    > Ponoć jednak był.

    Tatarski co najwyzej.

    > Śląsk - nie wiem, nie mieszkam tam ale słychać tu i ówdzie, że jakąś
    > autonomię ślązachy by chcieli.

    I niech sobie maja, byleby nikt na ratunek im nie przyjezdzal.

    Pozdro.. TK