  • Data: 2014-12-05 15:33:56
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-05 15:20, quent pisze:

    > A więc jest rosyjski i jak sam piszesz...

    Ja pisze zeby dac Ci do myslenia. Nikogo nie obchodzi kto gdzie mieszka.
    Liczy sie powod. Reszta to hipokryzja.
    Pisales o Osetii i jakos zamilkles. Byla moze rosyjska etnicznie?

    > ...właśnie rosjanie krymscy postanowili inaczej

    Nie pytajac wladz?

    > Wtrącenie tego tu nie bardzo pasuje, mowa jest o organizacji na zupełnie
    > innym poziomie. Prawo do ziemii jest pochodną.

    Pewnie prawa do granic?

    > O tym już było wcześniej. Krym miał parlament wybrany o wiele wcześniej
    > i to on *jednogłośnie* zdecydował ect.

    Nie no jasne. hehe

    > A jednak był.

    Polski tez nie bylo przez sto lat. Na szczescie dla panstwa inni w
    tamtym czasie mysleli inaczej niz Ty. Powiedzmy eufemistycznie - mniej
    poznawczo. :-)
    Moznaby na dobra sprawe uznac, ze nie zyjemy w Polsce tylko w Prusach,
    Austrii i Rosji. Zupelnie jak Krym, czyz nie?

    Patriota znaczy.
    Pozostaje pogratulowac.

    Pozdro.. TK