    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <548160e3$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5rslt$puf$1@node2.news.atman.pl>
    <54818183$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5sccb$c0g$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Politycznie NTG
    Date: Fri, 5 Dec 2014 15:50:58 +0100

    dyskusyjnych:m5sccb$c0g$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2014-12-05 10:57, Ghost pisze:

    >Widzialem wyciagnieta reke. Na moj gust to zwykla gestykulacja. Reka byla
    >caly czas na wierzchu. Nie siegal do kieszeni, nie robil gwaltownych
    >ruchow. Przez cztery sekundy nawet nie da sie dokonczyc zdania bedac w
    >takim stanie.
    >Nie bronie Wiplera, ale kazdy z nas moze sie znalezc w takiej interwencji.
    >Nie widze tam Wiplera tylko kolesia, ktory dostaje gazem po oczach za
    >stanie na ulicy i to mnie tak naprawde najbardziej interesuje.

    Zauważ, ze drugiego nie "pryskali", pszipadek???

    >Jezeli pollicjant uderzyl go w twarz wczesniej to przestaje sie dziwic
    >Wiplerowi.

    _jeżeli_, skad to wiadomo?

    Uderzył w twarz i przestał się nim interesować, moim zdaniem gdyby doszło do
    takiej eskalacji, już by go zakuwali.

    >Pytanie po co policjant w ogole do niego podchodzil? Dzielila ich odleglosc
    >kilu metrow, a po zachowaniu widac, ze Wipler odpuscil.

    Pisałem - ciągle gestykulował w kierunku policjanta i cos do niego mówił

    >Zaslaniaja, nie widac.

    No weź :-)

    >Gaz byl uzyty. Mowi o tym sama policja:

    No był i to jest na filmie, ale dopiero po tym jak zaczął wierzgać nogami.

    >A poniewaz nie widac by byl uzyty wczesniej, mozna domniemac, ze wlasnie
    >wtedy.

    Widać że później, więc nie ma co na siłę domniemywać, że wcześniej. :-)

    >Widac tez jak policjant trzyma cos reku przy glowie Wiplera, zreszta ten po
    >powaleniu na glebe byl spokojny do tego wlasnie momentu.

    Do momentu kiedy nie widać że go pryskają? Weź przestań :-)

    W pewnym momencie policjantka odchodzi i wtedy wipler zaczyna wierzgać,
    policjantka wraca i częstuje go tonfą, a chwile później wipler zapoznaje się
    z gazem, to wszystko widać.

    >Przypadek?

    Ja myślę, że bardzo nieuważnie patrzysz na ten film, a i brzytwa Ockhama
    miałaby sporo do roboty w stosunku do tego co piszesz. :-)

    >Widze to jakos tak, ze podszedl do interweniujacych policjantow. Z grubsza
    >tam dostal w leb co widac na filmie - czas 1.50.

    Ja tu widzę, ze wipler sie wtrynia w interwencje i przepycha z policjantem.
    Nie wymyślajmy "z grubsza", liczy się tyle ile realnie widać.

    >Zaczela sie lekka szarpanina po ktorej Wipler odpuscil. Wyraznie widac jak
    >odchodzi kilka metrow.

    2:00 wipler jest na chodniku, ale ciągle skierowany do policjanta i
    wymachuje do niego ręką, to nie jest "odpuszczenie". _W_odpowiedzi_
    policjant podchodzi i staje przed nim i zaczyna z nim rozmawiać, nie
    podbiega, nie pałuje.

    Wipler nadaje, policjant podchodzi i rozmawia. To nie jest odpuszczenie.

    >Jak patrze na pania policjantke okladajaca Wiplera po nogach, to przypomina
    >mi sie taki oto film z innej interwencji:

    Nie rozwijajmy dyskusji w trzy światy, temat jest konkretny.