  • Data: 2014-12-05 22:20:22
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 22:13:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > do czasu.

    No wlasnie! Do *czasu*. Czy 4 sekundy to jest ten czas od kiedy sa
    poblazliwi do momentu gazowania? :-) Ja oczywiscie jestem za tym zeby
    policja byla twarda, nieustepliwa i stanowcza - ale tylko kiedy sa
    ku temu powody. Sytuacja z wiplerem to byla zwykla napasc - chcieli
    skopac komus tylek i skopali. Powodu nie mieli.

    --
    Adam Sz.