    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Politycznie NTG
    Date: Sat, 06 Dec 2014 21:48:30 +0100
    <548160e3$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5rslt$puf$1@node2.news.atman.pl>
    <54818183$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5sccb$c0g$1@node2.news.atman.pl>
    <5481c655$0$21558$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5shr2$hoj$1@node2.news.atman.pl>
    <5481cf1b$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-12-05 16:28, Ghost pisze:

    > I sadzisz, ze gdziekolwiek na świecie możesz nadawać cokolwiek na
    > policjanta i jego brak reakcji będzie świadczył o jego profesjonalizmie,
    > bo stoisz na chodniku i jesteś narąbany?

    Pogadalem w miedzyczasie z kumplem bedacym w temacie.
    Wnioski jakie mam sa mniej wiecej takie:
    Warszawa to inna bajka. Bywa, ze przy probie reanimacji dostaje sie
    nozem po rekach. Cpuny trzymaja w kieszeniach strzykawki iglami do gory,
    by w czasie przeszukania policjant nadzial sie na igle i by dzieki temu
    powiedziec mu, ze wlasnie zarazil sie aids, wiec w czasie interwencji
    licza sie wlasnie sekundy.
    Sprawa druga to nagranie publikowane nie jest kompletne, w domysle z
    duzym prawdopodobienstwem manipulowane. Nie ma zatem pewnosci co do
    czasu i tego co naprawde widac.
    W zwiazku z tym uwazam, ze nalezy zakonczyc temat i odwolac wszystko to
    co pisalem powyzej. Niech sad sie wypowie.
    Przy okazji podoba mi sie Twoje stwierdzenie o biednych i
    przesladowanych politykach. Poczynajac od tych bitych przez Niemcow w
    samolocie i na pijacych alkohol z kieszeni rowniez w samolocie konczac.
    Milego dnia.

    Pozdro.. TK