    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Politycznie NTG
    Date: Sat, 06 Dec 2014 22:26:23 +0100
    <54818183$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5sccb$c0g$1@node2.news.atman.pl>
    <5481c655$0$21558$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5shr2$hoj$1@node2.news.atman.pl>
    <5481cf1b$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5vq2p$r1r$1@node2.news.atman.pl>
    <5483717a$0$13615$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-12-06 22:13, Ghost pisze:

> [...]
    > legitymowany przez panów policjantów. Orzekłem im, że nadużywają władzy
    > (bo po naszemu nie mieli powodu) i że będzie skarga. Okazaliśmy
    > dokumenty, zapamiętaliśmy nazwiska. Na drugi dzień wysmażyłem
    > sześciostronicową skargę do komendanta wojewódzkiego, jeden kumpel
    > dodatkowo tez się podpisał. Dostaliśmy odpowiedź, że policjanci dostali
    > upomnienie wpisane do akt. Prawda jest taka, że ich troszkę jednak
    > sprowokowaliśmy :-) Ale... nie dopilnowali jednego szczegółu procedury i
    > my o tym wiedzieliśmy - można? Można, ale trzeba wiedzieć na jakim

    Powiem Ci, ze chlopaki generalnie maja trudna robote. To chyba naprawde
    zawod z powolania. Ciagle miedzy mlotem a kowadlem. Jak beda ostrzy to
    znajda sie tacy co ich zechca ukamienowac. Dla innych znow za malo
    skuteczni. Jak go nie kijem to pala. Do tego sady olewajace czesto ich
    prace.
    Poki co w zyciu nie mialem zlych doswiadczen z policja. Robia co trzeba,
    czasem lepiej, czasem gorzej. Tak czy inaczej dobrze, ze sa.

    > Można też się kopać z koniem:
    > http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01659/ki
    ck_1659281i.jpg

    Wow. Ostro. :-)