eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyPolscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino › Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino
  • Data: 2011-05-16 10:01:52
    Temat: Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iqqmsq$3sg$1@news.onet.pl...
> [...]
    a-na-rynku-alkoholi-w-polsce,1639043

    > Brawo, lepiej późno niż wcale. Teraz powinny wyjść przepisy zezwalające
    > na produkcję alkoholi regionalnych np Śliwowicy łąckiej.

    I nowosądeckiej (65 vol)
    100% pewności nie mam ale chyba takie rozwiązania prawne już są. Jeśli
    jednak ich nie ma to pewnie będą ustanowione, choć chyba nie przed wyborami,
    bo przecież rożne sobeckie i inne zabiegające o głosy kandydatki "matki
    polki" i kandydaci startujący do dobrej kasy sejmowej za nic nierobienie
    zagdakałyby o rozpijaniu społeczeństwa i łamaniu ustawy o wychowaniu w
    trzeźwości itp pierdoły. Na Węgrzech już w czasach komuny takie rozwiązania
    były normalnością. Odwoziłeś do gorzelni np. 800 kg śliwek i mogłeś za to
    otrzymać gotówkę bądź gotową śliwowicę (naprawdę była wspaniała - lata
    80-te), bądź częściowo kasę a częściowo w płynie. I dlaczego "ichnim"
    władzom to nie przeszkadzało?
    Pozdrawiam wspominkowo
    skryba