  • Data: 2009-07-04 12:31:18
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > ale masz pecha...
    >
    > ale to tylko paranoja, to głupie wrażenie że wszyscy chcą cie zabić.

    pecha to on ma ze sie taki urodzil, z ta paranoja :)
    niech by postaral sie zaparkowac na nowo wybudowanym osiedlu gdzie miejsc
    parkingowych jest jak na lekarstwo i samochody stoja na trawnikach,
    chodnikach, zastawiaja drogi dojazdowe.
    ja parkowalem w roznych blokowiskach i nigdy nie mialem problemu, ale ja nie
    mam paranoji tylko zyje w realnym swiecie :)

    --
    pzdr
    piotrek