eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie "Polskie złote rączki" w TV ZoomRe: "Polskie złote rączki" w TV Zoom
  • Data: 2021-11-21 22:37:02
    Temat: Re: "Polskie złote rączki" w TV Zoom
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sunday, 21 November 2021 at 22:16:33 UTC+1, yabba wrote:
    > W dniu 21.11.2021 o 14:26, Uzytkownik pisze:
    > > Nawiązując do wypowiedzi niektórych użytkowników z PMB, że fachowiec
    > > powinien się zajmować tylko montowaniem, a nie załatwianiem materiałów i
    > > ich sprzedażą.
    > >
    > > W odcinku nr 2 pięknie jest to pokazane. Przyjazd 2 "fachowców" (nota
    > > bene jeden z nich nazywa się jak nasz prezydent) do klienta, który miał
    > > sobie załatwić materiały we własnym zakresie.
    > >
    > > Robota bzdurna, bo chodzi o wkręcenie 2 zaworków czerpalnych w garażu -
    > > robota raptem na 15 min. Okazuje się, że klient jest nieprzygotowany,
    > > musi jechać po towar. Jedzie, ale wrca z niczym, bo zapomniał portfela.
    > > "Fachowcy" czekają bezczynnie. Klient jedzie ponownie do sklepu i wraca,
    > > ale przywozi nieodpowiednie zawory. Jedzie więc trzeci raz, a "fachowcy"
    > > nadal czekają bezczynnie. W końcu pada fajne stwierdzenie: "miało być
    > > tanio i szybko, a będzie długo i drogo" - za usługę skasowali 200zł :)
    > >
    > > Tak właśnie jest z takimi robotami.
    > >
    > > Widocznie klient bał się, że "fachowiec" zarobi na materiale. Dlatego
    > > pojechał sam i kupił drożej niż kupiłby fachowiec, a przy tym spalił
    > > paliwa za X zł, po czym przepłacił za usługę, która wg mojej oceny nie
    > > powinna być droższa jak 100-140zł. Czyli ok. 60-80zł/roboczogodzina
    > > fachowca (licząc czas pracy i czas dojazdu do klienta) + koszty dojazdu
    > > do klienta (koszty paliwa)
    > >
    > > Fachowiec zarobiłby tu z 8-10zł na tych zaworkach, bo dostałby rabat dla
    > > instalatora, a sprzedałby klientowi nie drożej niż tyle, ile zapłacił
    > > klient. Zarobek fachowca tak naprawdę pokryłby koszt związane z
    > > załatwieniem materiałów, a dzięki temu, że "fachowiec" by załatwiał
    > > materiały to robota byłaby wykonana szybko i sprawnie.
    > >
    > > I co Wy dusigrosze na to?
    > >
    > Ale w czym problem?
    > Fachowcy zarobili łatwe pieniądze za czekanie.
    > Sprzedawca i tak zarobił na sprzedaży zaworów.
    > Klient jest zadowolony, bo ma zamontowane zawory i ma poczucie, że
    > zaoszczędził na materiale.
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > yabba
    Problem jest prawny
    Towar raz sprzedany na terenie Brókselki, ma juz status towaru używanego.

    Ja rozumiem, że istnieją relacje hurtownia - instalator
    i instalator może zwrócić materiały, których nie wykorzystał przy realizacji
    zlecenia.

    Ale towar zwrócony ma status zwrotu, czyli produkt nie jest nowy, bo pochodzi ze
    zwrotu, czyli już raz opuścił certyfikowaną ISO9000 sieć dystrubucji i sprzedaży

    Na tej samej zasadzie nigdy nie kupuję butów w sklepie, gdzie 5 innych klientów mogło
    je przymierzać i pozostawić w środku grzybicę stóp, ani nie kupuję niczego w
    internetu, bo tam też jest prawo zwrotu, czyli przymierzania ubrań, butów itd. itp.
    i towar jest tyle razy wysyłany, aż się sprzeda

    Kupuję tylko nowy towar, zapakowany, a nigdy żadnego ze zwrotu,
    nigdy telewizora, telefonu ze zwrotu,
    żadnego refurbished ajfona z UK,
    czyli używanego smartfona, umytego , z nową obudową a starym wnętrzem.

    Przykładowo, murarz kupuje gips, cement w workach i trzyma przez miesiąc w wilgotnej
    szopie, a potem oddaje to co nie wykorzystał

    I następny klient kupuje zawilgocony gips, cement, który ma inne parametry niż nowy
    gips, cement.

    Przykładowo, instalator kupuje rurki miedziane do co i laduje do busa, na podłogę i
    one się wyginają, potem, je zwraca
    i następny klient je kupuje i po zainstalowaniu, gałązki pozostaja łukowato wygięte w
    dół

    Nie mówiąc już o sprzęcie elektrycznym, oświetleniowym

    Klient powinien mieć prawo wyboru i stempel na fakturze

    Sprzedawany towar nie pochodzi ze zwrotu i nie podlega zwrotowi

    A jak sprzedawany towar pochodzi ze zwrotu
    to na fakturze powinna być adnotacja

    Sprzedawane towary pochodzą ze zwrotu
    i 10% rabatu, gdy brak śladów używania

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1