  • 1. Data: 2010-01-29 14:59:09
    Temat: Re: Pomidory.
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.64.1001291217190.775@dimed.uhc.com.p
    l...

    W tym roku miałem totalną porażke warzywną i chciałbym wybrać jakąś
    odmianę pomidorów, którą dałoby się skutecznie uprawiać.
    Dopuszczam stosowanie chemi ale jak najmniej.

    Hejka. Miałem w szklarni 10 krzaków odmiany Brooklyn. Jestem bardzo z
    nich zadowolony. Nosiłem pomidory wiadrami a owocowanie trwało bardzo długo.
    Pryskane raz Amistarem tylko po dwa zewnętrzne krzaki (od drzwi i i od okna)
    bo tam wlazła zaraza.
    Pozdrawiam smakowicie Ja...cki

  • 2. Data: 2010-10-23 19:18:05
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    > Pryskane raz Amistarem tylko po dwa zewnętrzne krzaki (od drzwi i i od
    > okna) bo tam wlazła zaraza.

    Wlazła ..., masz na myśli siebie?:-D