  • 1. Data: 2010-01-12 19:29:11
    Temat: Dawna granica PL-H
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Może ktoś był w tych okolicach "za nowych czasów" ?

    http://www.youtube.com/watch?v=ZSzZ0_0_MHw

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-01-14 15:32:30
    Temat: Re: Dawna granica PL-H
    Od: mal <m...@g...com>

    On 12 Sty, 20:29, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Może ktoś był w tych okolicach "za nowych czasów" ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZSzZ0_0_MHw

    Wiele lat temu koleją przez przejście Suczawa-Czerniowce, a potem też
    samochodem przez Gorgany, drogą między Mukaczewem a Stryjem.
    Czytam teraz ciekawą książkę F.A.Ossendowskiego "Karpaty i
    Podkarpacie" - reprint wydania z 1936 r. Dużo tam ciekawostek o tych
    okolicach. Kupiłam także tegoż autora "Huculszczyzna", na 'deser'.

    Pozdr.

    mal

  • 3. Data: 2010-01-14 17:14:38
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > Podkarpacie" - reprint wydania z 1936 r. Dużo tam ciekawostek o tych
    > okolicach. Kupiłam także tegoż autora "Huculszczyzna", na 'deser'.

    Przeczytaj jeszcze Ossendowskiego jak z Syberii uciekał.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 4. Data: 2010-01-14 21:01:19
    Od: mal <m...@g...com>

    On 14 Sty, 18:14, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

    > Przeczytaj jeszcze Ossendowskiego jak z Syberii uciekał.

    Czytałam. Stoi na półce, ale jeszcze powtórzę.
    Wiele lat temu, gdy Ossendowski był przez dawną władzę wykasowany jako
    największy wróg zsrr, przeczytałam "Lenina". W jeden dzień i z
    wypiekami na twarzy :-) I zapadł mi w serce.

    pzdr

    mal

  • 5. Data: 2010-01-15 08:22:30
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > największy wróg zsrr, przeczytałam "Lenina". W jeden dzień i z
    > wypiekami na twarzy :-)   I zapadł mi w serce.

    Lenina chyba wszyscy czytali,bo każdy w tym temacie mądry jak w leczeniu zębów.
    Stoi sobie w czerwonej okładce i nikt go więcej nie przeczyta.
    Mistycy i cudotwórcy Tybetu,coś niezwykłego.
    Pozdrawiam.Mirzan