  • Data: 2013-07-17 22:19:42
    Temat: Re: Pomidory mnie za?amuj?
    Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:51e6f03d$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale w czym Ci ta chemia przeszkadza? Przecież każdy preparat ma okres
    > karencji, czyli taki, po którym można bez obaw spożywać owoce.
    > Dzisiaj bez oprysku nic Ci nie urośnie. Takie czasy :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Widzisz ogród to tylko jedno z moich zajęć. I to nie z tych najważniejszych.
    Nie dam rady pilnować precyzyjnie momentu kiedy należy wykonać oprysk.
    Trzeba pilnować pogody i albo zapobiegawczo przed... albo
    poprawiająco po... itd. Jak ktoś uprawia rośliny zawodowo
    to poświęca się tylko im. Dla mnie to hobby/zabawa/relaks plus
    pożytek z roślin.
    Termin wysiania nie jest krytyczny +/- kilka dni swobodnie,
    termin wysadzenia do gruntu podobnie, oplewienia z chwastów też.
    A oprysk trzeba np. zrobić dzisiaj lub jutro bo właśnie zbliża się fala
    deszczowej pogody... a ja jestem w trasie 300km od domu i w domu
    będę za 4 dni. I co zrobisz?
    A karencja karencją.. wolę warzywa/owoce bez chemii niż z chemią
    i zachowaną karencją (a w tych na targu to nawet na karencję nie można
    liczyć).