  • Data: 2015-06-16 22:44:04
    Temat: Re: Pomozcie babie z brukiem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 13:21:28 +0200, Ergie napisał(a):

    > Ja myślę (ale mogę się mylić) że cel jest inny - po prostu nie da się kupić
    > tak ładnych/wyszukanych gotowych kostek jak autorce pasują. To co jest
    > dostępne to wszystko jeden pies a ładnych form na allegro nie brakuje.

    Nie sądzę, by metoda chałupniczą dało się uzyskać coś znacząco
    przewyższającego jakością produkcję masową. Oczywiście zakładając, że
    produkcja jest w miarę uczciwa i nie robią tego z jakichś popiołów
    ostatniego sortu.

    I co do samego pojęcia "ładnych kostek betonowych" to też możemy dyskutować
    ;) W domu IMO ciężko będzie zrobić coś ponad beton z pigmentem i ew.
    odciskiem formy, wymagałoby to sporo eksperymentów. Ale wtedy zysk staje
    się realny, bo takie wynalazki słono kosztują.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl