    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa ciepła Górny Śląsk
    Date: Tue, 4 Jan 2011 18:26:51 +0100
    <iftk8e$gaa$1@news.onet.pl> <ifunao$4an$1@mx1.internetia.pl>
    <ifun35$18u$1@inews.gazeta.pl>
    <4d22e2f4$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifv8hc$n7u$1@inews.gazeta.pl>
    <4d2327c1$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifv9f3$q79$1@inews.gazeta.pl>
    <4d2329d1$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifvaj5$bj$1@inews.gazeta.pl>
    <4d232f4a$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifvbld$3it$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "________" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ifvbld$3it$1@inews.gazeta.pl...

    > ale niech nikt nie pisze głupot, ze to dla snobów
    > bo mozna to zrobić za przyzwoite pieniądze

    Dla mnie ty nie jesteś snobem bo sam to wykonałeś. Jesteś cennym
    człowiekiem który nie boi się pracy własnymi rękami i prawdopodobnie
    potrafi coś stworzyć. Snobem jest ten co ma kasę i idzie kupić do
    sklepu droższe "bo ma być droższe niż kolegi albo najdroższe we wsi".
    Tak aosoba jest więc dla mnie jeleniem i snobem idealnie dający się
    złowić sprzedawcy pomp ale i nie tylko. Taki snob kupi sobie LCD 46"
    tak go ustawi żeby sąsiada jarać przez okno zamiast w optymalnym
    miejscu tak aby nie musiał tego TV oglądać z odległości 2m.
    Ja całą instalację CO i solarną sam wykonałem przy czym solary
    zamontowałem tylko i wyłącznie dlatego że zapisałem się w kolejce do
    dopłat i dopłatę otrzymałem. Wykorzystanie takiej sytuacji aby stać
    się za niewielkie pieniądze posiadaczem instalacji pozwalającej na
    znaczne oszczędności jak dla mojego rocznego budżetu nie jest więc
    snobizmem tylko czystą kalkulacją.
    Dobra juz kończę i nie odzywam się.

    Marek