  • Data: 2011-01-01 19:32:30
    Temat: Re: Pompa ciepla zamiast gazu
    Od: "michalski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message
    news:ifnru4$ig0$1@news.onet.pl...

    > Możesz coś napisać więcej? Ile dałeś za instalację, gdzie kupiłeś butlę,
    > kto ci to robił, skąd masz dostawcę, czy kupujesz latem czy zimą, czy te
    > 2000 litrów starcza ci na rok.

    Postaram sie wydłubac z pamieci, bo akcja miala miejsce grubo ponad rok
    temu, wiec kwoty beda zgrubne. Zbiornik podziemny z instalacją,
    doprowadzeniem gazu do budynku, calą papierologia od projektu po proby
    szczelnosci wraz z kwitkami potrzebnymi do odbioru domu - coś ok 8-9k. Mysle
    ze mogloby byc taniej, gdybym sam poszukał projektanta, wykonawce itp.
    Przy wszystkim pomagał mi gosc z jednej z takich firm, ktore oferują gotowe
    instalacje z lojalkami. Ja powiedziąłem wprost ze nie podpisze takiej umowy,
    bo jest bandycka i jezlei chce cos na mnie zarobic, to moze zorganizowac
    pomoc przy wlasnej instalacji. No i pomogl. Poszło sprawnie.
    Co do wystarczalnosci 2000 l na rok, to ciezko mi mowic. Mam spartaczone
    ocieplenie poddasza i dopiero nastepnej zimy, jak zrobie poprawki na wiosne,
    sie okaze czy wystarcza - zeszłej w mrozy jak cholera - nie wystarczyło. Ja
    mam p.u. jakies 200m do ogrzania, dodatkowo zeszy sezon gaz sluzyl równiez
    do gotowania.
    Pozdr.

    --
    michalski