  • Data: 2011-03-08 08:20:27
    Temat: Re: Pompa do cyrkulacji
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "denes" <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid> napisał w
    wiadomości news:ikqldr$gk5$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Pompa cyrkulacyjna ma sens jedynie dla ciepłej wody, uzywa ktoś jej do
    > celów spożywczych? Zawsze używa się wody zimnej.

    a zęby myjesz w zimnej czy grzejesz w czajniku? Nie jest to w wprawdzie
    spożycie celowe ale jak najbardziej stały kontakt z poczatkiem układu
    pokarmowego.
    Naczynia być może myje u Ciebie zmywarka, ale ja np preferuję podejście
    klasyczne - zmywam w ciepłej wodzie. Głupio byłoby to robić w skażonej
    wodzie.
    Woda ciepła i zima mają ze sobą kontakt w kranach i beateriach - mieszają
    się. Przynajmniej u mnie bo ja utrzymuję CWU w temperaturze około 70 st,
    więc mieszam ją z zimną w kranie. Po co miałbym to wszystko sobie skazic?
    Rada jest prosta. Sprzedać zbędną pompę do CO, dołożyć parę złotych i kupić
    taką do CWU.
    --
    Jackare