    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 4 Oct 2019 09:02:07 -0700 (PDT)
    <qmo94s$u07$1@gioia.aioe.org> <5d8fc0f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8fc761$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5d90cbd9$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5d90f300$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d90fd29$0$14362$426a74cc@news.free.fr>
    <3...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5d96df51$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <0...@g...com>
    Subject: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zużywanie to nie to samo co oszczędzanie. Do tego porównanie gazu przerabianego
    na ciepło to nie to samo co zużywanie wody. Można zrobić temperature wody mniejsza o
    stopien i sie przeżyje. Z woda jak z powietrzem. Trzeba wyoddychac i wypic nie mniej
    niż niezbędna dla podtrzymania zycia ilość. Wracając do istoty sprawy. Zwrociles
    Budyń uwagę na konieczność oszczędzania wody. Potem sam wytlumaczyles na przykładzie
    z pradem ze oszczędzanie wody jest bez sensu. Jak oszczędzasz wode to napisz co
    robisz z zaoszczędzona. Mozesz również napisać że walnales babola z tym oszczędzaniem
    wody. Nie mam licznika do wody. Moglbym sobie zrobić elektrownie wodna na wodę z
    wodociągów. Ale u mnie z zadnego kranu nie kapie, jak się wyszcze to spłukuje połowa
    wody ze spluczki. Ale nie zakręcam wody jak myje ręce i rozsmarowuje na rękach mydło.
    Kapie się w wannie bo sprawia mi to przyjemność i moja przyjemność jest ważniejsza od
    piecdziesieciu litrow wody. Jak ktoś chce oszczędzać wodę to może to zrobić jak
    zacznie wykorzystywać wode szara, innej możliwości nie ma. Oszczedzac można tylko to
    co się ma. Nie można oszczędzać tego czego się nie ma.