  • Data: 2017-04-07 08:14:13
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 20:57:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Oj lubi to myje. Ja nie widzialem zeby ktos to robil. Widocznie sprawia
    > mu przyjemnosc olewanie scian woda. A mycie kostki to i owszem sie
    > zdarza. Glownie z mchu w fugach miedzy kostkami. Ja na te okolicznosc
    > mam kostke bez fazy i nie myje. Przy okazji nie bardzo rozumiem, czemu
    > ludzie na potege klada kostki fazowane a pozniej szczotkuja te fugi?

    Tez mam bezfazowa. Zobaczymy jak sie zachowa w czasie - ja mam rozne spadki
    tutaj, a jak to na spadkach - kostka na kostke duzo bardziej oddzialywuje
    i troche sie obawiam czy z czasem nie beda sie kruszyc krawedzie, bo fuga
    jest bardzo mala (1-2-3mm). Pewnie z tych obaw ludzie wybieraja z faza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.