  • Data: 2017-04-07 10:23:06
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-07 o 08:14, Adam Sz. pisze:

    > Tez mam bezfazowa. Zobaczymy jak sie zachowa w czasie - ja mam rozne spadki
    > tutaj, a jak to na spadkach - kostka na kostke duzo bardziej oddzialywuje
    > i troche sie obawiam czy z czasem nie beda sie kruszyc krawedzie, bo fuga
    > jest bardzo mala (1-2-3mm). Pewnie z tych obaw ludzie wybieraja z faza :)

    Nie zauwazylem zeby cos sie z krawedziami dzialo. A jak sie wykruszy to
    ile? Bez sensu jest fuga. Szatanski pomysl ogolnie rzecz biorac. Nie
    dosc, ze mech w nich rosnie, piach lepiej sie przechowuje, trudniej sie
    zamiata, to i przy odsniezaniu czasami az zeby podskakuja w paszczy.
    Jakby tego bylo malo to wszyscy uparli sie tym sciezki rowerowe ukladac,
    po ktorych meczaca jest jazda na rolkach, czy desce. Po kostce bez fazy
    jezdzi sie jak po asfalcie. Doslownie nic nie czuc.

    Pozdro.. TK