  • Data: 2017-04-07 08:18:56
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 13:06:08 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Mój zdaje sie jest akrylowy. Co dodajesz jako mydło? Coś w rodzaju
    > Ludwika? Dysza raczej łagodna dla obiektu?

    Akryl tez spokojnie mozesz myc :) Dysze mam regulowana (nie obrotowa - ta
    bym pewnie zdzieral tynk) ale zawsze jade na maksa, raczej nie zblizam
    dyszy do sciany blizej niz 50cm acz wielokrotnie mylem z 2cm i nic sie
    z tynkiem nie dzialo :-)

    > Pytam bo to główna ściana ...

    Myj bez obaw. Jak zapuscisz to potem juz nie umyjesz. A regularnym myciem
    przedluzysz czystosc elewacji o kilka lat :)

    Ja mylem glownie przez to ze przez 8 lat mialem droge z byle czego, ktora
    przy dlugotrwalych suszach kurzyla sie strasznie (a jeszcze rosliny nie
    urosly zeby wszystko zatrzymywac), podjazd tez mialem wysypany tylko
    kamieniem. Teraz rosliny wysokie, na drodze za miesiac beda asfalt wylewac,
    podjazd od 2 tygodni w bruku ale i tak czyszcze bo widze po myciu roznice:)

    Mycie elewacji z trzech stron plus rynien, deski podrynnowej i bramy
    segmentowej zajmuje mi 10 minut. Czyszcze zwykle przy okazji mycia tarasu
    (kolejne 10 min :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.