    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa od myjki
    Date: Tue, 11 Apr 2017 20:40:09 +0200
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>

    W dniu 2017-04-11 o 20:28, Adam Sz. pisze:
> [...]
    lat temu liczylem przeplywy. Wzor dawno temu zapomnialem i szukac moi sie nie chce.
    Spadek cisnienia w czasie przeplywu na 30 metrach i niewielkiej srednicy bedzie
    ogromny. Bez dyszy z takiego weza bedzie lecial siurek jak by duzy facet szczal.
    Skieruj wylot myjki w strone nieba. 200 barow to woda na dwa kilometry by poszla jak
    by powietrza nie bylo. Jakos wojsko nie uzywa dzial przciwlotniczych na wode. Dla
    wojska zrobienie 100MPa to nie problem skoro przecinarki hydroscierne maja pompy
    dajace 50MPa.

    > Ale wiesz, ze karcher daje stosunkowo niski przeplyw, a jedynie duze
    > cisnienie? Nawet jak podepniesz lance na metrowej dlugosci przewodzie
    > do myjki :-)

    Czy moglbys to rozwinac?

    Pozdro.. TK