  • Data: 2017-04-25 09:40:35
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 23:05:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak to wlasnie jest z tanimi markami. Ludzie czesto kupuja patrzac na
    > parametry na papierze, kompletnie nie myslac o serwisie.
    > To samo jest z nozami kosiarek do trawy kupionych w serwisie.

    Na to też reguły nie ma
    Myjka Lavor- wszystkie części łącznie z elementami obudowy czy kompletnymi obudowami
    dostępne w przyzwoitych cenach
    I co najciekawsze:
    STM160 myjka z akcesoriami kosztowała ok 750zł(teraz ok 600zł) kilka lat temu
    Obudowa+ silnik+ pompa- czyli komp;etna myjka kosztuje 310zł

    http://www.myjki-lavor.pl/index.php?p637,zestaw-alum
    iniowa-pompa-i-silnik-obudowa-do-myjki-lavor-galaxy-
    150

    Szlifierki kątowe- do tych marketowych bez problemu częsci dostaniesz. Niby
    szlifierki różnych marek a tak na prawdę w środku to samo. Najczęściej przekładnie
    padaja
    http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymou
    s_s4/2013-06/01/2013-06-01_09;51;22/logo.jpg
    Jak weźmiesz suwmiarka i pomierzysz to się okaże że w każdej noname praktycznie te
    same przekładnie. A na portalu aukcyjnym tego od groma, u mnie na lokalnym targowisku
    również tyle że ceny dwa razy wyższe.
    Nożyce do żywopłotu kupione w Brico jakiejś ich marki GoOn
    Po 7 latach części dostałem- co prawda po marce GoOn nie znalazłem ale jak w
    przypadku szlifierek pasowały od innych noname.
    Jednak do niby lepszej marki RYOBI już nie mogłem części dopasować